FAQs
explore

FAQs

Er nettstedet ditt sikkert?

Yep! On any page where we ask you to enter your address, phone number, or credit card information, we use secure socket layer (SSL) to encrypt the communication.

Når sendes bestillingen min?

Vi har normalt varen på lager og sender til deg dagen etter du har bestilt via e-post, telefon eller nettbutikken. Dette betyr at produktene er på vei til deg senest 2 – 3 dager etter. Hvis varen må bestilles, er leveringstiden som regel 1-2 uker.

Hvilke betalingsalternativ er tilgjengelig?

1. Kortbetaling med Visa eller MasterCard.
2. Postoppkrav/etterkrav ved utlevering.
3. Anyday.io kort innløser.
4. Faktura via Klarna eller vipps

Hvor mye koster leveranser?

Prisen på frakten er avhengig av størrelse, vekt og avstand til mottaker. Vår minstesats er kr 55,-

Hvordan kan jeg kontakte deg?

Du kan alltid ringe +47 51586560 eller sende oss en e-post på [email protected].

Hva er fordelene med å registrere seg?

Ved å registrere deg hos oss kan du se og spore bestillingene dine når som helst ved å logge inn på kontoen din. Registrerte medlemmer nyter også eksklusive forhåndsvisninger og oppdateringer ved å abonnere på vårt nyhetsbrev.

Jeg har glemt passordet mitt, hvordan tilbakestiller jeg det?

Klikk på alternativet ‘Glemt passord’ på Logg inn-siden. En lenke for å angi et nytt passord vil bli sendt til din registrerte e-post-ID.

Kan jeg redigere min personlige informasjon?

Ja. Du kan redigere din personlige informasjon i delen “Min konto” ved å logge inn.